سؤالات متداول

پرسش‌های متداول

 

حساب کاربری

 

 ۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:   بله . شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@novintechno.ir  ایمیل بزنید.اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.

 

۲- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 ۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

 پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

۱- دوست دارم از نوین تکنولوژی خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت نوین تکنولوژی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. همچنین نوین تکنولوژی با  همکاری فروشگاه تک سیستم تهران ( سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان)، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد نوین تکنولوژی استفاده کنید.

 ۲- آیا برای خرید از نوین تکنولوژی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

 پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در نوین تکنولوژی می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 

۴- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از نوین تکنولوژی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۳ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به سایت، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

۵- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به سایت ۲) اطلاعات ارسال سفارش ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، می‌توانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

۶- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:   برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

۷- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت نوین تکنولوژی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

۸- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با بخش پشتیبانی  سفارشات تماس بگیرید.

 

۹- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با نوین تکنولوژی تماس بگیرم؟

پاسخ:  بله می توانید تماس بگیرید و البته پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش  با شما تماس خواهند گرفت. 

 

۱۰- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

۱۱- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

پاسخ:  در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

 

کالاهای عرضه شده در نوین تکنولوژی

 

۱- آیا کالاهای خریداری شده از نوین تکنولوژی آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟

پاسخ:  کالاهایی مانند لپ تاپ‏ها که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس بر روی آنها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند. همچنین چند سالی است که تولیدکنندگان لپ تاپ به دلیل تنوع سیستم‏‌های عامل، درایورهای قطعات لپ تاپ را به همراه کالا عرضه نمی‏‌کنند و برای دریافت آنها باید به سایت تولید کننده مراجعه کرد.

 

۲- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط نوین تکنولوژی در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ:   با توجه به نوپا بودن خود فروشگاه نوین تکنولوژی  در حال حاضر این امکان وجود ندارد اما در آینده این امکان اضافه خواهد شد.

 

۳- امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از نوین تکنولوژی خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

پاسخ:  با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی نوین تکنولوژی و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات ارائه نمی‌شود.

 

۴- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای نوین تکنولوژی تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در نوین تکنولوژی دارید. از طریق بررسی ها و نقدهای تخصصی کالاها و محصولات و همچنین از طریق شماره های مندرج در سایت و یا از طریق ایمیل فروشگاه می توانید از کارشناسان بخش فروش مشاوره دریافت کنید.

 

۵- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال نوین تکنولوژی تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت نوین تکنولوژی با بخش پشتیبانی فروش تماس حاصل فرمایید.

 

۶- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت نوین تکنولوژی با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

 

۷- آیا تعداد خرید از یک کالا در نوین تکنولوژی محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در نوین تکنولوژی وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

۸- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

 

۹- آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟

پاسخ:  لازم به ذکر است که خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص می‌یابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی به دلیل وجود محصولات مختلف در انبار نوین تکنولوژی امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.

 

پرداخت

 

۱- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران نوین تکنولوژی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت نوین تکنولوژی ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس نوین تکنولوژی باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.

۲- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت نوین تکنولوژی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۳- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان نوین تکنولوژی به مشتری اعلام خواهد شد.

 

۴- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

۵- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

۶- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر،  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

۷- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت نوین تکنولوژی امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از نوین تکنولوژی که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

  – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

  – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارش‌ها

۱- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

 پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۲- چرا با این که تحویل اکسپرس نوین تکنولوژی را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

پاسخ:  در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس نوین تکنولوژی، فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر تهران و شیراز و  با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌‏شود.

 

۳- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.درباره ارسال اکسپرس، در شهر تهران ، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. نوین تکنولوژی همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در نوین تکنولوژی و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای نوین تکنولوژی مقدور نیست.

۴- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

 

۵- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به نوین تکنولوژی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که نوین تکنولوژی یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل نوین تکنولوژی امکان‌پذیر نیست.

 ۶- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های نوین تکنولوژی می‏‌شوند.

۷- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

 پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

 http://itemtracking.post.ir/

 

گارانتی

 

۱- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  طی قرارداد بین نوین تکنولوژی و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش نوین تکنولوژی محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.

 

 ۲- می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

پاسخ:  در نوین تکنولوژی تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.

۳- گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

پاسخ:  به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده ، تماس بگیرید.

 

خدمات پس از فروش

 

۱- آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

پاسخ: با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت نوین تکنولوژی، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند  دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.  برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، نوین تکنولوژی ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

۲- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

۳- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

 

  پیشنهاد شگفت انگیز

 

۱- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ:  امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان نوین تکنولوژی با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.

۲- آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ:  طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند. 

 

۳- آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ:  به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، نوین تکنولوژی تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

 

۴- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پاسخ:  پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

قیمت

۱- آیا قیمت محصولات در سایت نوین تکنولوژی به روز هستند؟

پاسخ:  تیم فروشگاهی نوین تکنولوژی با تمام توان خود در به روز نگه داشتن محصولات و قیمت ها تلاش خواهد کرد.

 

۲- آیا قیمت‌‏های نوین تکنولوژی نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در نوین تکنولوژی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت های ارائه شده در نوین تکنولوژی بر اساس نیاز مشتریان عزیز و بودجه اقتصادی مردم می باشد و با توجه به وضعیت مالی مشتریان عزیز قیمت ها طوری تنظیم شده که بتوان با حداقل بودجه محصول مناسبی را خریداری کرد.

 

 

نحوه فعالیت نوین تکنولوژی

 

۱- آیا نوین تکنولوژی در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

 پاسخ:  بله . نوین تکنولوژی همکار در فروش فروشگاه تک سیستم تهران می باشد ( بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه عرضه محصولات و لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر) و بنابراین خود فروشگاه اینترنتی نوین تکنولوژی مستقر در شهر شیراز می باشد و همکار فروشگاه ( فروشگاه تک سیستم) واقع در شهر تهران می باشد.